Zmiany wprowadzono z powodu: -
Informacje o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw
Zarząd Dróg Powiatowych w Pleszewie
ul. Gen. Hallera 54
63-300 Pleszew
Godziny przyjęć klientów: poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
• Prawo zgłoszenia sygnału obywatelskiego (skargi, wnioski, petycje, listy) przysługuje każdemu.
• Sygnał obywatelski może być złożony w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie, przy czym petycja nie może zostać zgłoszona ustnie.
• Sygnał obywatelski musi zawierać dane umożliwiające udzielenie odpowiedzi oraz fakty pozwalające na ustalenie przedmiotu sprawy zgłoszonego przez klienta. Wymogi formalne dotyczące sygnałów obywatelskich określone są we wskazanych poniżej aktach prawnych.
• Zgłoszenie sygnału obywatelskiego jest wolne od opłat.
• Klasyfikacja prawna sygnału obywatelskiego zależy od treści pisma, a nie od jego nazwy.
• Nikt nie jest narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
Skargi, wnioski, petycje i inne sygnały obywatelskie w formie pisemnej należy kierować na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pleszewie
ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew
lub odpowiednio na adres: zdp-pleszew@zdp-pleszew.com.pl
W sprawach skarg i wniosków dyrektor przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 8.00 – 15.00.
Publikacja dnia: 28.12.2022
Dokument z dnia: 28.12.2022
Dokument oglądany razy: 199